Fehér egerek mint hobbi állatok - kislány koromban kaptam Bonyhádról
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYERMEKSZALON - növények és a szép természet - ÁLLAT MESÉK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Fehér egerek mint hobbi állatok - kislány koromban kaptam Bonyhádról
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYERMEKSZALON - növények és a szép természet - ÁLLAT MESÉK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Fehér egerek mint hobbi állatok - kislány koromban kaptam Bonyhádról
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYERMEKSZALON - növények és a szép természet - ÁLLAT MESÉK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Fehér egerek mint hobbi állatok - kislány koromban kaptam Bonyhádról
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYERMEKSZALON - növények és a szép természet - ÁLLAT MESÉK vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A legtöbb szülő már találkozott azzal a jelenséggel, amikor a gyerek óriási hisztit vág le a boltban egy színes dobozos reggeli finomság miatt. Őket bizonyára nem lepi meg az sem, hogy a reklámok óriási erővel hatnak a kicsikre: ha a hirdetésben egészségtelen ételt fogyasztanak, ők is ezt a példát követnék szívesen.
A kutatás 29 korábbi tanulmányt vetett össze, amelynek során több mint 6 ezer gyerek étkezési szokásai kerültek górcső alá. Kiderült, hogy a magas cukor- vagy sótartalmú nassolnivalókat bemutató hirdetések és reklámok azonnal nagy hatást gyakorolnak a gyerekekre. Leginkább a 8 éven aluli gyerekekre hatnak a nassolnivalókat és cukros üdítőket hirdető marketingfogások.
Forrás: The Picture Desk/Tracy Bennett
„A szuperhősökkel és menő logókkal történő termékkapcsolás ezekben az esetekben meghozza gyümölcsét a legfiatalabb korosztály körében. Az eredmény az, hogy az internetes hirdetések és a tévéreklámok miatt a gyerekek rövidtávú kalóriabevitele növekszik, és előnyben részesítik majd a nassolnivalót az egészséges ételekkel szemben" – mondja a kutatást vezető Behnam Sadgehirad, a kanadai McMaster Egyetem doktorandusz hallgatója.
Jelenleg Kanada és az Egyesült Államok televíziós ételreklámjainak 80 százaléka nassolnivalókról szó, aminek következtében a gyerekek óránként átlagosan ötször látnak cukros, sós finomságot vagy üdítőt tévénézés közben.
Forrás: http://www.life.hu/csalad/20160716-a-tevereklamok-miatt-nem-esznek-egeszsegesen-a-gyerekek-nassolnivalo-cukros-udito.html
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!